Direktlänk till inlägg 18 november 2014

Grupparbete

Av Lamu Linnarsson - 18 november 2014 16:13

Hello alla blggare detta är mitt försa inlägg och det ska handla om ämnet grupparbete som alla har stöt på i skolan någon gång.

Jag tycker att grupparbeten är bra för att man får help av andra och man får andras åsikter under olika ämnen man kan göra i grupparbeterna.

Grupparbeten har funkat bäst när alla har sammarbetar och inte när dom andra inte gör något.

Jag tor att lärarna fixar grupparbeten för att vi ska kunna jobba tillsammans och att göra en rolig grej istället för att jobba enskilt hela tiden.




 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Lamu Linnarsson - 23 november 2014 12:20


Hej alla bloggare idag ska jag prata om min förebild. Min förebild är Per Gessle, han är min förebild sedan jag var fem år gammal. Per Gessle gjorde så att jag ville gå i en musikskola. Nu kanske ni tänker att det är en skola där man går och spelar i...

Presentation


Hola alla bloggare. Jag heter Rasmus men kallas för lammet Lamu. jag är 15 år och bor i Stockholm. jag är en glad och sprallig kille som gillar att spela dator, titta på film, bio och vara med mina kompisar.

Fråga mig

0 besvarade frågor

länkar

Sök i bloggen

Gästbok

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards